lunes, 8 de diciembre de 2008

Els Webbys en cinc paraules

Presentats des de 1996 per la International Academy of Digital Arts and Sciences els Webbys premien l’excel•lència sobre internet de llocs web, publicitat interactiva, pel•lícules on-line i vídeos, i llocs web mòbils.


Els Weebys van ser creats l’any 1996 per IDG – International Data Group – juntament patrocinats per “The Web” i produïts per Tiffany Shlain, productora de pel•lícules.

El proper dia 19 de Desembre finalitza el termini per poder participar en la 13ª edició dels premis.

Els Webbys són considerats els premis d’Internet amb més prestigi i reconeixement. Aquest reconeixement és degut a la necessitat d’una quota d’entrada per poder participar i que, depenent la categoria, arriba fins els 445/495$ US.

Website/Mobile

Interactive Advertising

Online Film & Video

Website/Mobile

Discounted Website*

Advertising Singles

Advertising Campaigns

Online Film & Video

Discounted Film & Video*

$295 USD

$150 USD

$295 USD

$445/$495 USD

$225 USD

$150 USD



Discursos de cinc paraules

L’anècdota dels premis, com cada any, seran els famosos discursos de cinc paraules que protagonitzen els guanyadors quan recullen els premis. L’última entrega dels premis, la 12ª edició, va deixar alguns d’aquests discursos humorístics.

Persona del any
Steven Colbert: "Me, me, me, me, me!!!" (Jo, jo, jo, jo, jo!!!)

Familiar/Parents
KidsHealth - : "Happy birthday Mom -- love you." (Feliç aniversari mare – t’estimo)

0 comentaris: