miércoles, 7 de mayo de 2008

Visita al capgròs - Part 2 (Mateu Ros, el gerent de capgròs)


El gerent de capgròs, Mateu Ros, ens ha comentat els principals models de negoci que actualment es duen a terme a Internet. Models de negocis basats en la publicitat i l’oferiment de serveis a l’usuari.

Mateu Ros ens comentava que actualment la publicitat es pagava per impressions en pantalla, això significa que per cada cop que apareixia el banner de publicitat en pantalla tu cobraves. Per altre banda, ens va comentar que aquest model de negoci tenia el futur bastant negre, ja que s’estava imposant el model de negoci que només cobraves quan l’usuari clicava al banner.

Per finalitzar, Mateu Ros, ens va ensenyar el back-office del gestor de contingut del capgròs, la forma en que ells editaven i redactaven les noticies a través de la mateixa web de capgròs. Com a exemple van crear la noticia sobre la visita dels estudiants de GMA de la EUPMT.

Notícia Estudiants del Graduat de Mitjans Audiovisuals de l'EUPMt visiten Capgròs

Per finalitzar la visita, Mateu ros, ens va explicar per sobre les dades de visites del capgròs, destacant com a curiositat que tenien el màxim de visites justament a les hores d’entrar a la feina i de marxar. Una curiositat que indica que la majoria de treballadors quan arriben a la feina miran internet per informar-se de les ultimes noticies del dia.

Això va ser tot a la visita del capgròs, es veiem a la següent entrada!

0 comentaris: